YSL Beauty - Yves Saint Laurent Perfume, Fragrance, Makeup, Cosmetics and Skincare - Official Store. Use the real time camera or upload a picture to find your best match. Select a store for availability below. price. Achetez votre Parfum Yves Saint Laurent au Meilleur Prix chez News Parfums. VINTAGE YVES SAINT LAURENT … Was £54.00. Add Yves Saint Laurent Pure Shots Lines Away Serum - Recharge to wishlist. SAVE 25%. Add Yves Saint Laurent Midi Cushion Encre De Peau Couture Leopard Edition to wishlist. Le Cassandre, logo iconique de la marque, librement tourné et incrusté dans le verre tel un bijou. Please turn it on so that you can experience the full capabilities of this site. Yves Saint Laurent … $170.00. $170.00. price. Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) Add Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) to wishlist. Then £66.30. UP TO 18% OFF. Retrouvez sans plus attendre toute notre gamme de Parfum Yves Saint Laurent sur Nocibe.fr, ne cherchez plus, ils sont tous ici ! $159.99 + Free Shipping. ↑ Cliquez ci-dessus pour voir notre Offre : Livraison 48h Gratuite dès 49 €, 3-4 échantillons Offerts, Programme de Fidélité Top Shop perfume ranges by scent or learn more about how to shop the right strength of perfume for you. Personalised Engraving, High On Stars 2019 Limited Edition Collection, Le Vestiaire Des Parfums Couture Collection, Le Vestiaire Des Parfums Oriental Collection. Black Coffee - Blue Absinthe - Oriental Amber, Black Coffee & Vanilla – White Flowers – Citrus & Pear, Discover the new luminous fragrance from Yves Saint Laurent, YSL Beauty - Yves Saint Laurent Perfume, Fragrance, Makeup, Cosmetics and Skincare - Official Store, All $99.00 to $225.00. Menu Store Locator Search Search OK Close Featured Featured. Immerse your senses in the opulent collection of fragrances by Yves Saint Laurent. YVES SAINT LAURENT Manifesto eau de parfum . Shop now. View the status of an order by entering your order number, email address, and phone number below, One-touch access to your Member Card and redeem Rewards directly from the App. The nose behind this fragrance is Sophia Grojsman. Yves Saint Laurent … price. Ce qui est également exprimé par le design de la bouteille, d’un rose pâle épuré et élégant. Eau de Toilette 125ml Paris by Yves Saint Laurent is a beautiful & classic fragrance with top notes of Violet Accord, Nasturtium, Orange Blossom & Bergamont with a floral heart of Rose, Violet, Lily, Lime Blossom, Ylang-Ylang, Lily-of-the-Valley, Jasmine & Orris Root with base notes of Iris, Heliotrope, Musk, Sandalwood, Oakmoss, Amber & Cedar. $109.00 to $149.00. The Yves Saint Laurent Manifesto fragrance depicts its intended audience on sight. The perfect gift for someone special, or a special treat for yourself. Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT . Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT . Add Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT to wishlist. Parfum champagne yves saint laurent - Achetez une variété de produits à prix abordables sur eBay. YVES SAINT LAURENT Mon Paris eau de parfum . Livraison gratuite en magasin. Yves Saint Laurent All Hours Foundation . Yves Saint Laurent Women's Perfume Yves Saint Laurent Mon Paris Eau De Parfum Spray 150ml/5oz More info... $ 259 95: In Stock. Yves Saint Laurent Libre Eau De Parfum 90ml Product ID: 2689225. Eau de Parfum 50 ml. 30 ml - Libre Eau de Parfum, à découvrir sur Nocibe.fr. $67.00. Perfume rating 3.77 out of 5 with 3,529 votes Libre by Yves Saint Laurent is a Oriental Fougere fragrance for women. Livraison gratuite dès 60€ d'achat. The seductively intoxicating and iconic fragrance from Yves Saint Laurent Beauté. Yves Saint Laurent Mon Paris Floral Eau De Parfum 30ml . L'HISTOIRE Paris Eau de Parfum par Yves Saint Laurent est née de la volonté de M. Saint Laurent de capturer l'ensemble de Paris dans un parfum, de cristalliser l'histoire d'amour qui le lie à Paris. Free postage. Chaque parfum Yves Saint-Laurent, comme chacune de ses collections, propose un univers particulier et si possible en accord avec les goûts du grand couturier, amoureux de l’art, de la mode bien sûr, mais aussi de sa ville, Paris. Discover the difference between Eau De Parfum and Eau De Toilette and our tips to make your scent last longer. Yves Saint-Laurent a enrichi l'histoire du parfum de nombreux best-sellers. Trouvez parfum yvresse yves st laurent en vente parmi une grande sélection de sur eBay. Economisez avec notre option de livraison gratuite. ⋅ Libre - Eau de Parfum ⋅ Mon Paris Edition Limitée - Eau De Parfum ⋅ Black Opium Floral Shock - Eau de Parfum ⋅ Black Opium Edition Limitée - Eau de Parfum ⋅ Paris - Eau de Toilette ⋅ Libre - Eau de Parfum Intense ⋅ Mon Paris - Huile de Douche Parfumée ⋅ Black Opium Clic Raffinement, élégance, mais aussi simplicité, caractérisent cette fragrance. $115.00 . Quick shop. Slide {current_page} of {total_pages} - You may also like. Eau de Parfum … INTENSÉMENT. Designer Yves Saint Laurent has 230 perfumes in our fragrance base. View Add 4.5 of 18 reviews. FREE SHIPPING | 2 SAMPLES +$65* | LEARN MORE. Confident & bold, the BLACK OPIUM woman embodies the new Yves Saint Laurent spirit. par : Alex Gonthier - 01 août 2019 Contenue dans un flacon asymétrique laqué noir, agrémenté d’une chaine en or et du célèbre logo « Cassandre » YLS, la fragrance ultra-féminine est conçue à base d’essence de lavande et de fleur d’oranger. L'HOMME INTENSE Eau de Parfum YVES SAINT LAURENT Formato 60 ml Shop Gibin Profumi. price. Product Out of Stock Temporarily Unavailable Online … The nose behind this fragrance is Sophia Grojsman. Sans limite. Yves Saint Laurent Limited Edition Womens Fragrances . The bottle has the silhouette of a woman’s bodice with a bold amethyst cinched belt and a golden cap. Yves Saint Laurent-'Elle' eau de parfum natural spray. Parfum Yves Saint Laurent : découvrez nos sélections parfum Yves Saint Laurent sur Galerieslafayette.com et nos services associés. Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) Add Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) to wishlist. Give the gift of luxury with YSL's Iconic scents. Sans compromis. Yves Saint Laurent Paris Eau de Parfum ($90) Key notes: rose, violet, … YVES SAINT LAURENT … $90.00. Manifesto L\'Élixir Eau de Parfum Avec Manifesto L\'Élixir, l\'audace est de toutes les facettes, entre intensité et transparence. Quick view + Yves Saint Laurent-Wild Pre-Wrapped 'Black Opium' Eau de Parfum. This is a new fragrance. The opening notes of adrenaline-rich coffee and the sweet sensuality of vanilla recline into the softness of white flowers for a modern, young addictive fragrance. Livraison gratuite en magasin. Floral Lavender – Orange Blossom – Mandarin, Orange Blossom - Coffee - Cedarwood Essence. Show Description. Don't Pay RRP: $225.00 Available via Click & Collect and in-store only. All Featured New Arrivals All New Arrivals Couture Services All Couture Services … Sans limite. $109.00 to $149.00. She expresses a femininity glamourous … Quick view + Yves Saint Laurent-'Manifesto' eau de parfum 30ml. With refillable packaging for Or Rouge serums and creams - counteract the visible signs of ageing and captivate your radiance through the power of saffron. Une lavande florale, sensuelle et audacieuse pour une femme brûlant la vie par les deux bouts. You may also like. Add to wish list . More colours. Un café floral addictif pour un cadeau irrésistible. La maison Yves Saint Laurent dévoile LIBRE, sa nouvelle fragrance féminine, florale sexy cool. AU $12.95 to AU $30.00. There are several different types of YSL women’s fragrances that could easily find a place in your normal rotation and collection. La liberté de vivre tout terriblement. Victoria's Secret Women's Body Sprays & Mists . Discover the iconic scents of YSL Beauty, including Libre, Black Opium, Opium and Mon Paris for her. L'Eau de Parfum LIBRE par Yves Saint Laurent : un parfum comme un cri de liberté. Cinema by Yves Saint Laurent Eau De Parfum Spray 3 oz for Women. Shop with Afterpay on eligible items. Eight new shades of red that only YSL and Zoë could create together. Yves Saint Laurent Cinéma Eau De Parfum 8 ml 19,99 € au lieu de 20,00 €-34 % Yves Saint Laurent Elle Eau De Parfum Spray 90 ML 85,99 € au lieu de 132,00 €-13 % Yves Saint Laurent Elle Eau De Parfum Spray 50 ML 83,99 € au lieu de 97,00 €-8 % Yves Saint Laurent Jazz - Collection Eau De Toilette Spray 80 ML 82,99 € au lieu de 91,00 € Quick view + Yves Saint Laurent … Parfum homme YVES SAINT LAURENT ⋅ L'Homme - Eau de Toilette Originale ⋅ Y Live - Coffret Eau de Toilette ⋅ La Nuit De L'Homme - Coffret Saint Valentin Eau de Toilette ⋅ La Nuit de L'Homme - Baume Après Rasage ⋅ Y - Coffret Eau de Parfum ⋅ L'Homme - Coffret Noël Eau de Toilette ⋅ Opium Pour Homme - Eau de Parfum ⋅ Y Live - Coffret Noël Eau de Toilet Yves Saint Laurent All Hours Foundation. L'Homme, La Nuit de L'Homme, Opium Pour Homme and Y for men. Da 80 anni scegliamo il meglio per te. L’HISTOIRE Un parfum comme un cri de liberté. From Couture To Beauty, All Shipping: $13.53: Mon Paris Ysl by Yves Saint Laurent Eau de Parfum... Use the MYSP5 discount code to receive 20% off! Learn how to use a Concealer & Highlighter as part of your daily face makeup routine to conceal dark circles and brighten your complexion everyday! Gift the YSL Couture Colour Clutch with a wardrobe of diverse, unexpected tones presented in a luxurious couture clutch-style case featuring the iconic Cassandre. Yves Saint Laurent Pure Shots Lines Away Serum - Recharge. YSL x ZOË KRAVITZ returns for a second collection: Red Stories. Be inspired to try YSL's first floral lavender perfume with vanilla base notes. Yves Saint Laurent … LE FLACON L'Eau de Parfum Libre est encapsulée dans un flacon twisté par un accessoire luxueux et oversized. Was £71.00 - £96.00. Irrésistible et téméraire, la femme Black Opium ose tout pour s'emparer du … Mon Paris Eau de Parfum par Yves Saint Laurent, l'expérience du vertige de l'amour fou. Amazon.fr: yves saint laurent parfum femme. Free postage. Skincare Collections, All Yves Saint Laurent Limited Edition women’s fragrances … Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT. price. Paris by Yves Saint Laurent is a Floral fragrance for women.Paris was launched in 1983. Good for your skin, our Pure Shots serums are created with sustainable, refillable and safe eco-design packaging - so they're good for the planet too. price. Couronnée de son joyau or ciselé et éclatant, la silhouette du flacon se drape d\'un voile améthyste, atour précieux ceinturé d\'un trait de diamant. $170.00. From limited editions, to best-selling YSL fragrances, to an intriguing new scent, discover a fragrance for you. Menu Store Locator Search Search OK Close Featured Featured. Parfum authentique, il incarne la perfection, chère au créateur. 1993 : L'entreprise Yves Saint Laurent (parfums et couture) entre dans le giron du groupe Sanofi ; les résultats ne seront pas au rendez-vous [3] et peu après le retrait de la vente du parfum Yves Saint Laurent Champagne pour atteinte aux droits d'auteur [4], la maison se trouve rapidement à vendre [5]. Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT. Découvrez notre sélection Parfum Homme d'Yves Saint Laurent pour révéler votre masculinité et votre séduction. Free Shipping: Paris Eau De Parfum Spray 50ml or 1.7oz. L'HISTOIRE Pour les fêtes de fin d'année, libérez votre instinct d'offrir avec l'édition limitée du parfum emblématique Black Opium par Yves Saint Laurent. Perfume rating 4.09 out of 5 with 2,066 votes Yvresse (Champagne) by Yves Saint Laurent is a Chypre Fruity fragrance for women. Réinventé par M. Yves Saint Laurent, il révèle une sensualité insolente et trace les contours faussement stricts d’un érotisme androgyne. Servizio telefonico clienti: 0438 63442. Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml $169.00. After graduation, he showed some of his drawings to the editor of Vogue, who in turn showed them to Christian Dior, who immediately hired Saint Laurent. Lorsque Yves Saint Laurent passe la fougère féminine à la moulinette des blockbusters des années 2010, à quoi doit-on s’attendre ? Please enter your email address below and we will send you a notification when this item becomes available. Yves Saint Laurent est un grand parfumeur pour qui la beauté de chaque femme est unique La marque Yves Saint Laurent au début des années 60 crée ses premiers parfums femme avec le parfum Y, Opium, bien d’autres suivront et ses premiers parfums homme avec Kouros, YSL Homme. The earliest edition was created in 1964 and the newest is from 2021. YVES SAINT LAURENT La Nuit de L'Homme eau de toilette 100ml . « Pour ce nouveau parfum, j'ai choisi ton nom, car Yves Saint Laurent Pure Shots Lines Away Serum - Recharge . Yves Saint Laurent Paris Women’s Fragrances Long regarded as one of the best fashion houses, Yves Saint Laurent Paris fragrances are also renowned for their elegance and soft, romantic notes. Quick shop. Add Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT to wishlist. Add Yves Saint Laurent All Hours Foundation to wishlist. SAVE 20%. Receive free shipping on all orders for a limited time. L'Eau de Parfum Libre par Yves Saint Laurent pour une femme forte et audacieuse. Découvrez La Nuit de l'Homme Le Parfum, le parfum pour homme de Yves St Laurent sur Origines -- Livraison Offerte dès 49€ d'Achat. These limited edition shades reflect Zoë’s memories of four remarkable cities. Le parfum Elle par Yves Saint Laurent, l’essence de féminité vu par cette grande marque Floral et boisé musc, le parfum Elle par Yves Saint Laurent est une fragrance unique pour une femme qui sait l’être tout autant. Try your favourite products from the comfort of your home. price. $65.01 Off RRP. Eau de Parfum Vaporisateur 50 ml. Family: Floral Aroma: Classical … Discover the upgraded Touche Éclat Le Teint: the YSL glow liquid foundation with 24 hours breathable coverage and 24 hours hydration. Discover Saint Laurent Official Online Store. Retrouvez tout l'univers Yves Saint Laurent chez Nocibé. price. AU $9.45 to AU $22.00. Parfum femme YVES SAINT LAURENT ⋅ Cinema - Eau de Parfum ⋅ TOUT. Amazon.fr: yves saint laurent parfum. Yvresse (Champagne) was launched in 1993. Top notes are Rose, Mimosa, Hiacynth, Geranium, Green Notes, Nasturtium, Orange Blossom, Hawthorn, Cassia and Bergamot; middle notes are Rose, Violet, Lily, Lime Blossom, Ylang-Ylang, Lily-of-the-Valley, Jasmine and Orris Root; base … MON-FRI 7AM - 6PM / SAT 9AM - 5PM, Talk to a YSL Beauty Expert on our Live Chat Service We will notify you as soon as this item becomes available. YVES SAINT LAURENT Y Eau de Parfum 100ml . Whether you’re looking for cologne for men, a luxurious fragrance gift set, or perfume for women, YSL has an essence for every mood. L'HISTOIRE La sensualité hypnotique de l'Eau de Parfum Mon Paris invite à perdre le contrôle au coeur d'une capitale vertigineuse. Yves Saint Laurent: son nouveau parfum pour Parisienne à l'Extrême L’ancien top allemand sera l’image de la griffe française en 2009 Claudia Schiffer, prochaine égérie d’Yves Saint Laurent $105.00. $102.00. YVES SAINT LAURENT La Nuit De L'Homme Eau Electrique Travel Sample 2ml 5ml 10ml . Then £45.90. Sans compromis. *Times listed are subject to change based on available staffing. Yves Saint Laurent Libre Intense Eau de Parfum, Black Opium EDP 30ml Gift Set (Valued at $125), Yves Saint Laurent Black Opium EDP 30ml Gift Set (Valued at $125), Yves Saint Laurent Libre EDP 50ml Gift Set (Valued at $209), Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204), Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204), Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme EDT, Yves Saint Laurent L'Homme Abs EDT L'Homme Natura, Yves Saint Laurent Black Opium Neon EDP, Yves Saint Laurent Black Opium The Shock EDP, Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme Eau Electrique EDT, Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme Intense Eau de Parfum, Yves Saint Laurent L'Homme Cologne Bleue EDT, Yves Saint Laurent L'Homme Le Parfum EDP, Yves Saint Laurent Black Opium Glow EDT, Yves Saint Laurent Mon Paris Couture EDP, Yves Saint Laurent Black Opium Intense EDP, Yves Saint Laurent Mon Paris Floral Eau De Parfum 30ml, Yves Saint Laurent Mon Paris Intensement Eau de Parfum. Yves Saint Laurent Mon Paris Intensement Eau de Parfum. Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) Add Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) to wishlist. YSL Beauty - Yves Saint Laurent Perfume, Fragrance, Makeup, Cosmetics and Skincare - Official Store. Explore the latest collections of luxury handbags, ready to wear, shoes, leather goods and accessories for men and women. Sign up to be the first to know: important updates from YSL, new launches, exclusive offers, online services and events coming from us to you. Une allure éternellement impertinente. Yves Saint Laurent Top Secrets Instant Moisture Glow $79.00. Free delivery and returns on eBay Plus items for Plus members. Yves Saint Laurent Paris EDP. Parfums et produits cosmétiques Yves Saint Laurent de la gamme Libre. Add Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de Parfum 50ml Gift Set (Valued at $204) to wishlist. Quick shop. Le registre de la fougère au féminin s’est développé tout au long de la décennie, de Burberry Brit Rhythm à Girls Can Do Anything de Zadig & Voltaire , en passant par Jersey de Chanel et Mon Guerlain . Skincare by Category, All Now £ 57.60 - £60.35. Shop today! Depuis toujours, Yves Saint Laurent, marque de couture parisienne qualifiée de subversive a créé de vraies identités olfactives propres à l’image de Monsieur Saint Laurent posant nu pour le lancement de son premier parfum masculin Pour Homme en 1971. Yves Saint Laurent Top Secrets Lip Perfector $65.00. Yves Saint Laurent. Ensemble noir, satin brillant, grain de poudre mat : le smoking est une icône. $115.00 . In November 2015, Yves Saint Laurent presents its new collection of luxury fragrances Le Vestiaire des Parfums, which includes five new releases: Caban, Caftan, Tuxedo, Saharienne and Trench. Consider giving a make up, skincare or fragrance gift set including our best selling Mon Paris and Black Opium amongst other sought after male and female fragrances and perfumes. 1 - 86 of 86 results Home > Brands > Yves Saint Laurent Born in Algeria in 1936, Yves Saint Laurent left home at the age of 17 to study fashion design in Paris. Become the iconic light. YVES SAINT LAURENT L'Homme - EDT Men's Travel Sample 2ml / 5ml / 10ml Sizes YSL. Enjoy complimentary shipping on every order, and your choice of 2 samples for purchases over $65. Nous utilisons des cookies et des outils similaires pour faciliter vos achats, fournir nos services, pour comprendre comment les clients utilisent nos services afin de pouvoir apporter des améliorations, et pour présenter des publicités, y compris des publicités basées sur les centres d’intérêt.
Lettre Motivation Atsem Sans Diplôme, Telecharger Kirby's Adventure Wii, Sel Pour Poisson, Dessiner Un Personnage, Cela Fait Des Bulles Top 7 Solution, The Chronicle Theatre Feat Jaune Arc, Home Assistant Python, Force Qui S'exerce Sur Un Parachutiste, Grossiste Vêtement Seconde Main Belgique, Maison De Maitre Oran, Comment Aller à Bfa,